Η ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΜΑΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΡΑ ΒΟΛΟΥ.P TSOct 3, 20251 min readΤΗΝ ΔΕΥΤΕΡΑ ΜΙΛΗΣΑΜΕ ΣΤΗΝ ΕΡΑ ΒΟΛΟΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΟΜΑΔΑ ΜΑΣ ΚΑΙ ΤΙΣ ΔΡΑΣΕΙΣ ΜΑΣ, ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΤΗΝ ΑΚΟΥΣΤΕ ΠΑΡΑΚΑΤΩ:Χατζηκυριακου ΕΡΤ ΒΟΛΟΥ 29-09-202510:58
Το αμάξι είναι έτοιμο!Μόλις ολοκληρώσαμε το μονοθέσιό μας για τον διαγωνισμό F1 in Schools και είμαστε έτοιμοι να μπούμε στην πίστα! 🚀 Μετά από αμέτρητες...
Comments